تفاوت هایی وجود دارد . به نظر من کیفیت صدای خروجی گیگابایت به مراتب بهتر هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mohammad999 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تفاوت هایی وجود دارد . به نظر من کیفیت صدای خروجی گیگابایت به مراتب بهتر هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mohammad999 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Mohammad999 (22-05-15), خبات کریمی (22-05-15)
درودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تراشه ام اس آی نمونه جدیدتری از Realtek هست(alc1150 ) و طبق مشخصات و اطلاعات ارائه شده، می بایست بهتر از نمونه گیگابایت باشه، دیگر بخش ها و اجزای بکار رفته در سیستم صدا که خیلی شبیه به هم هست
خیر . برای گیگابایت هم Realtek ALC1150 115dB SNR HD Audio هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط خبات کریمی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خبات کریمی (22-05-15)
درودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببخشید من همین پست #2 که فرموده بودین ALC889 رو ملاک قرار دادم
ممنون از شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (22-05-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks